mandag 9. mars 2009


Strikking!

Jeg er bare 25år, men jeg har faktisk fått strikkedilla! Det begynte samme dag jeg sluttet å røyke i slutten av Januar. Det har vært hardt å slutte med den lille hvite "vennen" i form av en pinne, men det har gått greit syns jeg. Noe måtte jeg jo gjøre for å dekke over suget liksom, så da dro jeg på Europris og Nille og kjøpte alt jeg trengte for å begynne å strikke. Jeg har strikket noe for noen år siden, men jeg ble så fort lei. Men nå har jeg dilla. Hihi :) Jeg ble vel "smitta" av min mor da jeg så hun hadde strikket så mye fint. Så jeg tenkte at jeg ikke skulle være noe dårligere, så jeg begynte jeg også. hehe ;) Jeg begynte med å strikke noen prøvelapper og videre har jeg strikket en del vesker, ørevarmere, skjerf og til og med meg og kjæresten min som dere ser på bildet. Hehe. Skal strikke datra mi og katta også etterhvert. Jeg syns det er morsomt å være kreativ og ha noe å gjøre når jeg først går hjemme uten arbeid. Er jo nesten helt umulig å få jobb i disse dager. Så er supert med en hobby ja :) Og det er heller ikke skadelig for lungene ikke minst. Hihi :) Så det er sunt å strikke. :) På bilder ser dere noe av det jeg har laget. Og det kommer mer etterhvert som jeg skal prøve å få lagt ut her på bloggen. Men nå må jeg gå. Har satt i gang med et nytt prosjekt nå. Skulderveske ;) *snakkes*

1 kommentar:

  1. "bare" 25 år du liksom -jeg strikket jo sånt da jeg var 3! haha

    Men så er jeg født gammel også da. Moro å se at du har strikket sånne dukker! :D

    SvarSlett

Følgere

Om meg

Bildet mitt
Fredrikstad, Østfold, Norway
Jeg er ei jente på 26 år som bor i Fredrikstad sammen med min herlige samboer Bjørn Christian. Jeg har også ei nydelig datter på 7 år som er mitt alt.