fredag 2. oktober 2009

Teppet er FERDIG!!!:)




Endelig kan jeg si at teppet mitt er ferdig! Det passer veldig bra det nå som det har begynt å bli minusgrader om natta. Husker ikke helt når jeg begynte på det, men nå er det heldigvis ferdig :) Er ganske fornøyd egentlig at jeg har klart å lage noe helt ferdig :) hehe. Eline ville prøve teppet først og det fikk hun:) Pjusken måtte også inspisere det og prøveligge det:) hehe. Typen min har ikke prøvd enda, men det kommer vel.. lol :) Så nå lurer jeg fælt på hva neste prosjekt blir... Noen forslag? Er jo ikke lenge til jul heller så må jo klare å finne på noe å lage til julegaver. Vet mora mi ønsker seg hjemmelagde ting. Blir vel til at jeg hekler, strikker og maler utover høst/vinteren. Vi får se hva som skjer. Håper jeg kommer på noe snart :) Jeg er ikke så flink til å skjønne hekle-oppskrifter, så jeg får bare en ide i hodet og går etter det.. hehe :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere

Om meg

Bildet mitt
Fredrikstad, Østfold, Norway
Jeg er ei jente på 26 år som bor i Fredrikstad sammen med min herlige samboer Bjørn Christian. Jeg har også ei nydelig datter på 7 år som er mitt alt.