torsdag 26. november 2009

BSB-Feber!!!


Nå er det bare et par dager igjen til 1.desember og det er snart jul... Syns det har gått altfor fort jeg da. Syns ikke det var så lenge siden vi pakket ned julepynten. Hehe. Så til helga må vi opp på kryploftet å hente alt ned igjen. Hvertfall adventsstaken. I hele sommer har jeg ventet og ventet på at desember skal komme. Hvertfall lørdag 5. desember! For da er det nemlig konsert med Backstreet Boys i Oslo Spektrum! :) Og vi har billetter selvfølgelig. :) Gleder meg sinnsykt mye. Ikke bare til konserten, men at jeg og Bjørn Christian har booket rom på Plaza:) Juhu:) Det blir moro. En sommerdag i 1995 satt jeg tilfeldigvis foran tv'n å så på MTV. Der skulle det være en premiere på en video til en helt ny gruppe. Jeg satt spent å fulgte med på de kjekke gutta som dukka opp på skjermen med en kul låt som het "We've got it going on". Jeg fikk den låta på hjernen og ville vite mer om denne gruppa. Jeg kjøpte det første albumet og bare digget det!! Jeg begynte å klistre opp disse gutta på store plakater på rommet mitt. Og alt dreide seg om Backstreet Boys!Jeg hadde ei venninne da som også digget de og vi dro på hver eneste konsert. Det har nå gått 14 år siden alt startet og jeg er like ivrig enda kan jeg innrømme. Hehe. Men jeg har ingen plakater på rommet lenger da.. Hehe. Tror ikke Bjørn Christian hadde likt det.. hehe. Han er utrolig søt da som gidder å bli med meg på BSB-konsert :) Vi var på det i fjor også og det var veldig gøy:) Og jeg var så heldig å fikk møte en av gutta :) Gleder meg veeeldig til neste helg ja:) Håper jeg møter de igjen :)

1 kommentar:

  1. Hei!
    Snublet tilfeldigvis over bildet av deg og AJ, og måtte le litt for meg selv. For du skjønner jeg gav han den grusomme hatten som en spøk under M&G, og regnet vel i grunnen med at han hadde kastet den rett etterpå.. ;) Så denne var morsomt å se! Fint bilde sånn ellers forresten :)

    MVH, Kjersti.

    SvarSlett

Følgere

Om meg

Bildet mitt
Fredrikstad, Østfold, Norway
Jeg er ei jente på 26 år som bor i Fredrikstad sammen med min herlige samboer Bjørn Christian. Jeg har også ei nydelig datter på 7 år som er mitt alt.