onsdag 30. desember 2009

Jula 2009


Ja da var jula over for denne gang. I morra er det nyttårsaften og enda ett nytt år venter framfor oss. Håper 2010 bringer oss all hell og lykke som vi ønsker oss.
Julaften feiret vi sammen med hele familien hos mamma i Våler. Vi var 16stk. 6 barn og 10 voksne. Masse god mat som det alltid er på julaften. Mormor og morfar hadde laget ribbe, Kenneth og Nina hadde med kalkun og mamma hadde snekret sammen en kjempegod juleskinke, som vi også fikk reprise på i går. :) Etter middagen kom omsider julenissen helt fra Finland og hadde med gaver til alle barna. Senere samlet vi oss rundt juletreet og åpnet opp gaver. Alle ble nok fornøyde i år også. Hehe.
Vi hadde kjøpt mobiltelefon til Eline, så hun var nok veldig glad for å få den! Fra julaften og frem til i dag har søvnen inntatt oss helt virker det som. Eline kommer å vekker oss i 11-12 tia istedenfor kl 8 som hun pleier. Vet ikke om det har med kulda å gjøre, siden vi har så god søvn om nettene. Men deilig er det å sove leeenge. Det har vi godt av av og til. I morgen på nyttårsaften blir vi bare 3 stk. Eline, Bjørn Christian og meg. Tar det stille og rolig. Med kalkunfilè, saus og hasselbackpoteter og druesalat:) Gleder meg allerede. Er glad det er jul bare en gang i året egentlig. Men koselig er det alltid. I år har vi jo endelig fått en hvit jul og jeg ser på gradestokken nå at det er -15 grader ute...Godt vi har det varmt og godt inne:) Når alt kommer til alt så har vi hatt en fantastisk fin jul sammen med familien og kost oss masse. Gleder meg allerede til neste jul.
Så til slutt vil jeg ønske alle sammen et riktig godt nytt år!!! Kos dere i 2010.

1 kommentar:

  1. Så koselig juleinnlegg! ;)

    Ønsker dere 3 et fantastisk 2010 og det samme for alle årene etter det :)

    Klem fra mamma

    SvarSlett

Følgere

Om meg

Bildet mitt
Fredrikstad, Østfold, Norway
Jeg er ei jente på 26 år som bor i Fredrikstad sammen med min herlige samboer Bjørn Christian. Jeg har også ei nydelig datter på 7 år som er mitt alt.