torsdag 25. februar 2010

Februar 2010



Snart er Februar over også. Jeg synes tia har gått både fort og sakte. Jeg må si jeg kan kalle Februar en "Helvetes-måned"! Og da tenker jeg på snø og kulde! I desember sa jeg at jeg ønsket snø til jul, men Ikke at den skulle vare sååå lenge og i så mye mengder... æsj... joda er koselig å se snø ute osv, men nå er det nok altså... Bare på verandaen hadde vi på det høyeste 70cm snø... Er litt glad vi bor i 2.etasje, så vi slapp å bli snødd inne. Og er utrolig glad for at vi har garasje her så vi har sluppet å skrape is og børste snø...Usj usj... Nå er det snart mars og da syns jeg snøen bør trekke seg tilbake til der den kom fra. Hihi:)
For et par uker siden begynte Eline på danseskole for å lære å danse som avdøde (RIP) Michael Jackson. Han var en gud til å danse og synge!:) Eline oppdaget ikke MJ før etter han døde 25.juni i fjor. Jeg har alltid vært stort fan av musikken hans. Og nå er det ikke annet i hodet hennes enn MJ. Jeg var med å så de danse i 10 minutter og de er utrolig flinke! Eline lærer fort og klarer ikke vente til hun kommer hjem for å vise hva hun har lært:) Gleder meg veldig til å se når de skal ha show utpå vårparten:)
Jeg er fremdeles arbeidsledig og søker iherdig etter jobb. Man blir jo nesten gal av å gå hjemme hele dagen... Men håper det skjer noe iløpet av året. Vi får se.
1.mars blir Eline 8 år og stor jente! Halvveis til 16! Herregud som åra flyr. Ikke lenge siden hun var baby syns jeg. Hun har en flott personlighet og veldig smart:)
I dag er det 24 dager til vi reiser til Budapest:) Gleder meg sinnsykt til det:) Nå til lørdagen skal vi samles i gamlebyen å ha en liten sammenkomst/fest å bli bedre kjent:) Det blir moro:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere

Om meg

Bildet mitt
Fredrikstad, Østfold, Norway
Jeg er ei jente på 26 år som bor i Fredrikstad sammen med min herlige samboer Bjørn Christian. Jeg har også ei nydelig datter på 7 år som er mitt alt.